keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Vappuinen tervehdys


Terveppä terve!

Kuvailin Alicea eilen toivoen, että saisin aikaan vappun liittyvän postauksen. Eipä tästä mitenkään vappu näy, mutta julkaisen kuvat kuitenkin. Leikitään, että ne ovat hienoja. ;) Lopun puolella höpinät jatkuu...

 Mä taisin olla vähän ajatuksissani, kun kuvasin vappuna sulkakuvia...


 Pahoittelen laatua.


 Aaww... Alice ja nalle näyttää niin söpöltä yhessä.


 Jeij, serpentiiniä!

Nää kuvat on siis vielä mun vanhalla kameralla otettuja. Sen uuden (järkkärin) mä saan varmaan 10 päivän päästä. Suunnitelmissa olisi pyytää mummi euroviisuja katsomaan, joten silloin mun mummuska voisi varmaan tuoda sen kameran samalla. ;) Toivottavasti parempi laatu tuo meille lisää lukijoita. Tällä hetkellä seuraajia on siis 4. Olen rehellisesti sanottuna asiasta hieman masentunut, mutta jos 5. lukija sattuu tulemaan, niin järjestän juhlapostauksen. Voisiko joku teistä vaikka suositella blogiamme jollekkin? Mäkin voin suositella teidän blogejanne. :)
Kiitos : *

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti